Bahasa Melayu,  Hotels,  Kuala Lumpur,  Languages,  Malaysia

Hotel Stripes, Kuala Lumpur (Bahasa Melayu)

Adakah hidup yang sibuk membebankan anda ? Adakan anda berharap tempat pengistiharat yang menarik di mana jejak hidup dilambatkan dan anda bergabung diri dengan sekeliling? Inilah tempat di seberang tembak.

Lokasi di Kuala Lumpur, dalam komuniti Jalan Kamunting, Hotel Stripes adalah tempat yang diminati – ditubuhkan tersendiri malahan gaya kota dengan pelbagai anehan.

Anda akan menikmati Budaya ,seni dan sejarah dalam Kebudayaan Asia yang berusia lama, dengan dua puluh dua buah 1940-an kedai-kedai, kehidupan malam yang dinamik, kedai kafe, Galeri Seni, dan penubuhan unik. Bandar ini ialah gabungan antara lama dengan baru, dan tempat pelancongan menyenangkan minda dan jiwa.

Hotel Stripes, hotel koleksi Autograph yang kedua di Kuala Lumpur. Yang pertama ialah Hotel Majestic Kuala Lumpur, hotel klasik YTL – membawa idea yang lain bagi lancong. Selepas terdedah kepada sejarah dan warisan dari Jalan Kemunting, Hotel Stripes membekalkan pengalaman tempatan , di sampingnya pengembaraan. Berbeza dengan pelancongan konvensional,Hotel Stripes menukarkan anda menjadi orang tempatan dengan pelbagai jenis aktiviti yang merangsang jiwa.

Namun, tidak merasa ingin meneroka? Usah risau! Setelah menjejah langkah ke dalam hotel yang mempunyai 184 bilik, elegan dan bergaya, anda dilangani sebagai tetamu.

Menikmati di dalam restoran sepanjang hari, The Snug, untuk menjamu selera dengan minuman ( atau minuman kafeine untuk menyegarkan minda ) .

Atau Restoran Gaya Francis, Brasserie 25 . Menikmati santapan yang enak, berada dalam atmosfera yang menenangkan hati. Sesama pekelilingan bersejarah, Brasserie 25  menyampaikan gaya desa dengan anjungan bata merah, lampu sputnik kuprum abad pertengahan dan lantai kayu gelap. Ingin makanan ringan? Dipersilakan datang waktu petang , Brasserie menyediakan Le Go^uter- set minuman teh bersama dengan twist perancis.

Bukannya peminat makan? Bar Man Tao adalah disediakan untuk anda.

Memandang pemandangan yang indah KL Tower,Man Tao, bar kolam atas bumbung- ialah spot bergaya untuk menikmati minuman, dengan temanan music merdu, dan melihat matahari terbenam.

Kenapa tidak beristiharat , relaks dan menikmati masa tersendiri, atau dengan kekasih , semasa memandang pemandangan kaki langit Kuala Lumpur, menikmati minuman yang disukai?

Apa yang membatas dari menyukai Hotel Stripes KL? Marilah menerokai !

Booking.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *